موهای بهتر در طب سنتی

طب سنتی مو به شما کمک می کند که از هزینه های زیاد برای درمان ریزش مو و . . . دور باشید به ادامه این مطلب دقت کنید.

علت ریزش مو، در طب سنتی مو:
اگر شما هم ریزش مو دارید می توانید از طب سنتی مو استفاده کنید و از مواد شیمیایی و شامپوهای گران قیمت فاصله بگیرید، و با استفاده از داروهای گیاهی شادابی و سلامتی را به موهای خود برگردانید.
اول از همه باید علت ریزش موی خود را متوجه شوید، و با آزمایشات کم خونی، هورمونی و . . . متوجه این علت شوید و با علت سراغ طب سنتی مو بروید و درمانش کنید. بعضی اوقات علت ریزش مو تغذیه شما می باشد، طب سنتی در این مواقع شما را به غذاهای گرم مانند گوشت و پروتئین دعوت می کند. اگر رژیم غذایی خود را درست کنید و تغییر دهید رویش موی شما برمی گررد و موی شما محکم می شود.
پیشگیری از ریزش مو:
عسل یک راه حل مناسب و عالی برای درمان ریزش مو می باشد، در عسل قندی وجود دارد که باعث می شود آب موی شما را نگه دارد و رطوبت موی شما را حفظ کند. قبل اینکه بروید حمام کمی عسل را با روغن زیتون مخلوط کنید و به مدت 40 دقیقه بر روی موهای خود بمالید بعد استحمام کنید.
روغن بادام تلخ و عسل هم ترکیب مناسبی برای درمان ریزش مو می باشد. این عامل باعث پرپشت شدن موهای شما می شود.
هلیله سیاه در طب سنتی مو:
گیاهی به نام هلیله سیاه، این گیاه مربوط به کشور هند می باشد، از این گیاه برای درمان انواع بیماریها استفاده می شود از جمله برای درمان ریزش مو این گیاه بسیار کاربرد دارد. این گیاه باعث می شود که موی شما دیرتر سفید شود. این گیاه را می توانید زیر زبان خود بگذارید و مثل آب نبات بخورید. از روغن هلیله سیاه هم می توانید برای ریزش مو استفاده کنید و قبل از استحمام کردن آن را بر روی کف دست خود بریزید و بمالید و بعد از نیم ساعت حمام کنید.
مصطکی گیاهی است که در طب سنتی مو، از آن برای ریزش مو بسیار سفارش شده است. این گیاه در تقویت مو هم بسیار نقش دارد. این گیاه طبع گرم و خشک دارد و بسیار مقوی می باشد. می توانید برای تاثیر بیشتر این گیاه آن را با حنا مخلوط کنید و بر روی سر بمالید. و بعد از یک ساعت استحمام کنید. و همچنین می توانید پوسته سبز گردو را هم با آن مخلوط کنید تا تاثیر معجزه آسا آن را ببینید. البته ترکیب آن با پوست گردو باعث سیاه شدن موهای شما هم می شود.
مورد، در طب سنتی مو
یکی دیگر از گیاهانی که در طب سنتی مو برای ریزش مو تاثیر دارد مورد می باشد. می توانید دانه مورد را با حنا و هر مواد گیاهی دیگری ترکیب کنید و بر روی سر خود بمالید. می توانید از مورد و دانه کنجد ترکیبی برای ریزش و سفت شدن ریشه موی خود درست کنید. و بعد از یک ساعت روی سر بودن آن استحمام کنید.

این عناوین را هم بخوانید