First Steps in the Trump Era

ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن چگونه عمل می کند؟

عطسه ، سرفه ، آبریزش بینی ، سردرد - بله ، دیگر سرما خورده اید.اگر به نظر می رسد که همیشه در حال بهبودی از یک سرماخوردگی هستید ، پس با دیگری پایین می آیید ، شاید زمان آن رسیده است که به سیستم ایمنی بدن خود عشق و علاقه نشان دهید سیستم ایمنی بدن شما اولین خط دفاعی در برابر بیماری ها و عفونت های مهاجم است. در این مقاله به سه راهکار اصلی برای مشکلات عصبی که با ماساژ می توانند تسکین پیدا کنند می پردازیم.

ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ؛ 5 تاثیر مهم آن

اما سیستم ایمنی بدن دقیقاً همین است - یک سیستم ، نه یک موجود واحد. برای عملکرد خوب ، به هماهنگی و تعادل نیاز دارد. بنابراین اگر به دنبال یک روش طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود و افزایش احتمال سالم ماندن در تمام طول سال هستید ، باید کل بدن خود را درمان کنید. و یکی از بهترین (و آرامش بخشترین) روشها برای انجام این کار؟ یک ماساژ درسته. هزاران سال است که ماساژ درمانی برای ارتقا health سلامت و رفاه استفاده می شود. این یک رویکرد جامع برای بهبودی است که نه تنها مناطق مشکل را برطرف می کند ، بلکه بدن را به طور کلی درمان می کند.

بررسی تاثیر ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

ماساژ درمانی یک نوع درمان موثر است که در سراسر جهان از تقاضا و محبوبیت و رشدی برخوردار است. پیش از این بسیاری، ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن را یک رویکرد جایگزین و یا فرعی برای درمان انواع درد‌ها چه جسمی و چه روانی در نظر می‌گرفتند. اما امروزه این روش درمانی به یک روش موثر برای درمان برخی از درد‌ها توسط پزشکان در سراسر جهان توصیه می‌شود. ماساژ درمانی به حدی از رشد رسیده است که در برخی از کشور‌های جهان خدمات بیمه‌ای نیز به آن تعلق می‌گیرد. این فرم از درمان عموما با دست صورت گرفته و فوایدی همچون؛ افزایش گردش خون، کاهش استرس و اضطراب، کاهش تنش، بهبود در کیفیت خواب و بسیاری دیگر از مزایای درمانی را برخوردار است.

3 مزیت ماساژ درمانی برای تقویت سیتم ایمنی بدن

ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن با ورزشی که به ماهیچه‌ها می‌دهد، می‌تواند برخی از آسیب‌های وارده به این بخش از بدن را ترمیم کند. این روش درمانی برای کاهش استرس‌های روزانه بسیار مفید بوده و توصیه می‌شود برای رهایی از استرس‌های روزانه هفته‌ای یک بار ماساژ درمانی کنید. البته ماساژ دادن باید زیر نظر افراد متخصص این کار انجام شود. چرا که روش‌های غیر اصولی می‌تواند باعث آسیب دیدگی اعضای بدن شود. در ادامه این مطلب شما را با برخی از فواید و مزایای ماساژ درمانی آشنا می‌کنیم تا با دانستن این موضوع رغبت بیشتری برای به کارگیری ماساژ درمانی داشته باشید.

چگونه می توان بهترین نتیجه ماساژ درمانی را برای تقویت سیستم ایمنی بدن گرفت

ماساژ درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن باعث تولید گلبول سفید، افزایش انرژی ذهنی و تقویت سیستم ایمنی Immune system می‌شود.بررسی‌ها نشان می‌دهد که ماساژ از راههای مختلفی چون افزایش جریان خون در مفاصل، درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد. همچنین ماساژ بدن به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده، باعث تولید گلبول سفید می‌شود.ماساژ باعث آرامش فرد و افزایش انرژی ذهنی او می‌شود. همچنین باعث می‌شود تا شما در کار خود فعال‌تر و موثرتر عمل کنید.طی تحقیق صورت گرفته در دانشگاه میامی مشخص شد: ماساژ کوتاه‌مدت در محل کار اضطراب را کاهش داده و بازده کاری را افزایش می‌دهد. بعد از ۱۵ دقیقه ماساژ، کارکنان هوشیارتر بوده و می‌توانند مسائل ریاضی را سریع‌تر و با دقت بیشتری حل و فصل کنند.خوشبختانه ماساژور ما همیشه همراهمان است! دستان ما بهترین ماساژورها هستند، اکثر ما ماساژدهی را انجام می‌دهیم، بدون این که آگاهانه از آن استفاده کنیم.گاهی پیشانی خود را به خاطر سردرد مالش می‌دهیم یا در حمام با لیف خود را ماساژ می‌دهیم و یا پاها را بعد از یک پیاده‌روی طولانی می‌مالیم. تمام این‌ها روش‌های ساده و طبیعی خود ماساژدهی هستند.

Box Title
Add content here

این عناوین را هم بخوانید