آموزش ماساژ عاشقانه

آموزش ماساژ عاشقانه

ماساژ عاشقانه راهی است که می‌توانید به وسیله آن نشان دهید که چقدر برای همسر و پارتنرتان، ارزش و احترام قائل هستید و با اندکی آماده سازی می‌توانید اتاق خواب تان را به یک بهشت پر از آرامش تبدیل کنید. یک ماساژ عاشقانه نه تنها عضلات را نرم و ذهن را آرام می‌کند؛ بلکه می‌تواند حس صمیمیت و یکی شدن را در رابطه بین شما و همسرتان تقویت کند.

آموزش ماساژ عاشقانه می‌تواند مترادف آموزش پیش‌نوازی قبل از رابطه جنسی باشد. چرا که پارتنرتان را از نظر ذهنی آماده می‌کند و تمایلش را به رابطه فیزیکی افزایش می‌دهد.
فکر کنم حسابی متوجه اهمیت یاد گرفتن آموزش ماساژ عاشقانه شده‌اید! پس با ما باشید و امشب را به شبی رویایی برای عشق‌تان تبدیل کنید.
آموزش ماساژ عاشقانه - تخت را آماده کنید
یک ملحفه تمیز و نرم روی تخت پهن کنید. در قسمت بالایی ملحفه، جایی که همسرتان سرش را می‌گذارد چند قطره روغن خوشبو بریزید. چند عدد ملحفه را به دقت تا بزنید و در جایی قرار دهید تا در دسترس‌تان باشد.
آموزش ماساژ عاشقانه - فضا را شاعرانه کنید
چند عدد شمع روشن کنید و روشنایی اتاق را تنظیم کنید. تعداد شمع آنقدر زیاد نباشد که بوی سوختن آن اذیت کننده باشد. باید بوی عطر روغنی که روی ملحفه ریخته‌اید، بوی غالب محیط باشد. یک موزیک آرام هم انتخاب و پخش کنید. حواس‌تان باشد صدای موزیک خیلی بالا نباشد.
لباس مناسب و زیبایی بر تن کنید. هرچند گاهی لباس نپوشیدن نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک ماساژ عاشقانه و رمانتیک باشد.
آموزش ماساژ عاشقانه – گام به گام مراحل زیر را دنبال کنید
 از وی بخواهید روی شکم دراز و به آرامی دراز بکشد و دست‌هایش را در موقعیتی که راحت است، قرار دهد. مقداری روغن ماساژ کف دستتان بریزید و دست‌هایتان را به هم مالش دهید تا روغن گرم شود.
 از شانه‌ها شروع کنید.‌شانه‌ها را به آرامی مالش دهید. حرکات دستانتان را به سمت پایین هم امتداد دهید. حالا در ادامه ماساژ شانه، ماساژ دست‌ها را نیز انجام دهید.
 ماساژ می‌تواند با کف دستتان و به آرامی انجام شود.
 حالا به سمت سر بروید. کف سر را مثل حالتی که شامپو می‌زنید؛ با نوک انگشتان و به آرامی مالش دهید.
 پس از آن ماساژ پاها را انجام دهید.
 حوله‌ها را دم دست داشته باشید تا هرجا که روغن اضافه استفاده کردید، آن را پاک کنید.
 حرکات دستتان بایستی به آرامی صورت بگیرد ولی فشار دست محکم باشد. تمایل و احساسی که به پارتنرتان دارید را با لمس بدنش و در حین حرکات ماساژی به او نشان دهید. به آرامی گردنش را ببوسید. و در طی هر مرحله‌ای که به سمت قسمت‌های دیگر بدن حرکت می‌کنید؛ این کار را تکرار کنید. شانه‌ها، دست‌ها و پاها را نیز به آرامی بوسه بزنید. در طی ماساژ دستتان می‌آید که او از ماساژ دادن کدام قسمت بیشتر خوشش می‌آید؛ پس روی ماساژ همین قسمت تمرکز کنید.
 حالا از وی بخواهید که برگردد و طاق‌باز دراز بکشد. ماساژ را به همان طریقه‌ای که در پشت بدن انجام داده بودید، در جلو هم انجام دهید. اما ماساژ جلوی بدن تحریک کننده‌تر خواهد بود و ماساژ عاشقانه شما احتمالا خیلی زود تبدیل به یک عشق ورزی دو طرفه خواهد شد که خیلی هم خوب است! ریلکس باشید و از صمیمیتی که بین شما و پارتنرتان ایجاد شده است بیشترین لذت را ببرید!
نکته پایانی
یادتان باشد؛ خیلی از مشکلات جنسی که وجود دارد در واقع روانی هستند و نه جسمی. اما ماساژ بدن کمک می‌کند خستگی و کسالتی که در جسم وجود دارد از بین برود و این گونه است که شما از نظر ذهنی برای تجربه یک رابطه پر از صمیمیت و عشق آماد می‌شوید. پورن و داروها را کنار بگذارید! اینجا همان نقطه‌ای است که می‌تواند توانایی و کیفیت روابط جنسی خودتان را بهبود ببخشید!

این عناوین را هم بخوانید