مربیگری ماساژ,ایلاغ مربیگری ماساژ,مدرک مربیگری ماساژ

دوره مربیگری ماساژ را چگونه بگیریم؟

در دوره های مربیگری ماساژ می خواهید شرکت کنید؟در این مطلب قصد داریم به صورت کامل در مورد نحوه دریافت ابلاغ مربیگری ماساژ فنی و حرفه ای به طور کامل صحبت کنیم.چه مدارکی برای تدریس و اموزش ماساژ نیاز هست و مربی چه شرایطی باید داشته باشد؟

 

تدریس ماساژ

مربیگری ماساژ یکی از مشاغلی است که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که دارای فن بیان مناسب و دانش و تجربه کافی در زمینه تدریس ماساژ هستند به عنوان مربی ماساژ مشغول به فعالیت شده اند.اما اگر می خواهید به عنوان یک مدرس ماساژ شروع به کار نمایید باید شرایط اختصاصی و عمومی را داشته باشید تا توسط سازمان فنی و حرفه ای موفق به دریافت ابلاغ مربیگری ماساژ شوید.

 

مربی ماساژ کیست؟

مربی ماساژ فردی است که نسبت به یک سبک ماساژ یا چند سبک ماساژ دارای تسلط کافی در اجرا و همچنین دانش لازم برای ارائه ان به هنرجویان می باشد.بهترین مربی ماساژ سعی می کند مباحث را به صورت خیلی اصولی که برای هر فردی قابل فهم باشد ارائه می نماید.مربی ماساژ فردی دلسوز است و سعی می کند هر آنچه که می داند را بدون کم و کاست به هنرجو آموزش می دهد.مربی ماساژ می بایست حتما سوابق تجربی کافی در این زمینه داشته باشد چون ماساژ علمی هست که به صورت تئوری و عملی است.

 

استخدام مربی ماساژ

استخدام مربی ماساژ معمولا توسط آموزشگاه های فنی و حرفه ای دارای مجوز آموزش حرف ماساژ که زیر شاخه رشته بهداشت و ایمنی می باشد صورت می پذیرد.البته برخی از موسسات یا اماکن آموزشی آزاد نیز هستند که به دنبال استخدام مربی ماساژ هستند.تعرفه دستمزد برای به کارگیری نیروی مربی ماساژ معمولا به صورت ساعتی یا درصدی می باشد که هزینه آن با توجه به مدرک تحصیلی مدرس،تجربه وی و همچنین طرح درس می تواند متغیر باشد.

 

ابلاغ مربیگری فنی و حرفه ای آیا معتبر است؟

ابلاغ مربیگری ماساژ فنی و حرفه ای با توجه به اینکه زیر نظر سازمان می باشد و دارای پیگیری توسط خود مربی و حتی هنرجویان می باشد پس دارای ارزش و اعتبار بالایی است.برای دریافت ابلاغ مربیگری ماساژ فنی و حرفه ای شما باید شرایط اختصاصی نیز داشته باشید و همین امر باعث می شود که هر فردی نتواند آن را دریافت نماید.در داخل ابلاغ مربیگری ماساژ صادر شده توسط فنی و حرفه ای لیست حرفه هایی که می تواند تدریس نماید درج شده است.

 

فرم درخواست ابلاغ مربیگری ماساژ

فرم درخواست ابلاغ مربیگری ماساژ باید ابتدا توسط آموزشگاه مجاز در پورتال فنی و حرفه ای تکمیل شود و متقاضی دریافت ابلاغ مربیگری ماساژ مدارک لازم را تحویل مدیریت بدهد تا سایر امور به صورت سیستمی انجام شود.

 

مدارک لازم برای مربیگری ماساژ و ارائه به آموزشگاه ماساژ

  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی عدم سوپیشینه
    مدارک تحصیلی مرنبط
  • گواهینامه های مرتبط از سازمان فنی و حرفه ای
  • عکس سه در چهار
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی کارت پایان خدمت برای آقایان
  • آخرین مدرک تحصیلی

 

مراحل تمدید ابلاغ مربیگری ماساژ چگونه است؟

پس از صدور مدرک مربیگری ماساژ که معمولا در سال اول به صورت یکساله می باشد آموزشگاه باید مجددا با بررسی شرایط سال گذشته نسبت به تمدید ابلاغ مربیگری ماساژ اقدام نماید.ابلاغ های مربیگری در سازمان فنی و حرفه ای معمولا از یک سال تا پنج سال صادر می شود.

https://b2n.ir/t95223

پورتال فنی حرفه ای کشور

 

 

این عناوین را هم بخوانید