دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی,کلاس skin care

دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی چه شرایطی دارد؟

با رشد روزافزون فناوری و پیشرفت بشر در علوم مختلف و دانش بیشتر در مورد علل بسیاری از وقایع و تلاش برای بهبود و بهبود راه حل های آنها ؛ در علوم پزشکی ، به ویژه در زمینه های پوست ، زیبایی و لیزر ، پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و فن آوری های جدید و مدرن با هدف قرار دادن علل اختلالات پیری پوست ، علائم و میزان پیری پوست ناشی از علل مختلف ، مانند نور خورشید و پیری ، و ... باعث تشکیل فرآیند های جوان سازی و بهبود ظاهر و ساختار کلاژن و عناصر پوستی می شود.

جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی و غیردولتی تحت پوشش شورای عالی انقلاب فرهنگی است که با هدف فعالیت در زمینه های فرهنگی ، پژوهشی ، آموزشی و استخدامی در هفتم اوت سال 1959 تاسیس شد.

مباحث آموزشی دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی

  • آناتومی ، فیزیولوژی و آسیب شناسی پوست از نظر زیبایی شناسی
  • توصیف 3 اصل اصلی فناوری زیبایی پوست: پاک کننده ها ، مرطوب کننده ها و ضد آفتاب ها.
  • بوتاکس (قسمت بالای صورت)
  • فیلر (بینی ، لب)
  • مزوتراپی
  • میکرودرم ابریژن
  • میکرونیدلینگ کربوکسی تراپی
  • لیزر ، هایفو ، RF

پیش نیازهای دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی چیست؟

این دوره برای پزشکان عمومی در نظر گرفته شده است و برای شرکت در آن حداقل به یک دکترای حرفه ای نیاز است.

در پایان دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی چه تخصص هایی را می خوانم؟

این دوره بهترین مرحله برای شروع در زمینه پوست و زیبایی است. در این کلاس با پرکاربردترین درمان های مراقبت از پوست و مو در مطب آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این اولین قدم در این دوره است و برای کامل بودن شرکت در کارگاه های آموزشی با همین موضوع ضروری است.

اعتبار مدرک دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی چقدر است؟

مدرک این دوره از جهاد دانشگاهی از علوم بهداشتی شهید بهشتی است. این سند قابل ترجمه است.جهاد دانشگاهی یک نهاد مستقل است و تحت نظارت هیچ سازمان دیگری نیست و مجوز برگزاری دوره ها و سمینارهای خود را از جهاد دانشگاهی در سراسر کشور دریافت می کند.گواهینامه جهاد دانشگاهی در این دوره مجوز شما برای کار در این زمینه نیست ، بلکه فقط یک دوره آموزش مداوم است.

قسمتهای عملی دوره های آموزشی skin care جهاد دانشگاهی چگونه طی می شود؟

در مباحثی مانند فیلر ، شما دقیقاً یک حوزه را انتخاب می کنید و آن را تحت نظارت اساتید در یک پرونده واقعی قرار می دهید. در بقیه بخشها ، شما از این مدل استفاده خواهید کرد.

 

این عناوین را هم بخوانید