آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه

آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه

آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه سبب خواهد شد که بتوانید با مراحل انجام پاکسازی آشنا شده و بهترین بازدهی را داشته باشید. زیبایی صورت بی شک برای همگان حائز اهمیت می باشد و همگان سعی بر این دارند که با رعایت کردن موارد مختلف چهره ای زیبا و صاف داشته باشند. آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه به آرایشگران نیز کمک خواهد کرد

که بتوانند بهترین خدمات را ارائه نمایند. یکی از معضلاتی که بسیاری با آن روبرو هستند داشتن جوش های صورت می باشد که بی شک زیبایی چهره فرد را تهدید خواهد کرد اما نباید نگران باشید چرا که با استفاده از روش های پاکسازی می توانید تمامی این جوش ها را از بین برده و چهره ای صاف و شفاف داشته باشید.
مرحله اول آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه
یکی از مهمترین مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید تمیز بودن دست و وسایلی است که برای پاکسازی مورد نیاز می باشد. سپس باید موهای مراجعه کنندگان را به وسیله هدبند بالا ببندید تا امکان ریزش موها به صورت و همچنین آغشته شدن آن با مواد وجود نداشته باشد. پس از انجام این مراحل باید ماده پاک کننده را به صورت خود زده و به صورت دورانی بر روی صورت خود ماساژ دهید. پس از مالیدن کامل پاک کننده بر روی صورت باید اسفنجی که کاملا خیس باشد را بر روی صورت خود قرار داده و صورت خود را به خوبی بشویید و پس از اتمام شستشو صورت باید پوست صورت خود را خشک نمایید. پنبه و پد را باید به تونر آغشته کرده و آن را به کل صورت به جز چشم خود بمالید. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن دور چشم خود باید از پد مخصوص دور چشم استفاده نمایید و پد را باید به دو چشمان خود بکشید اما توجه داشته باشید که این کار باید به صورت آرام انجام شود. توجه کردن به آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه می تواند کمک بسزایی برایتان داشته باشد.
اسکراب یا پیلینگ
اسکراب یا پیلینگ از جمله آمورش پاکسازی صورت در آرایشگاه
یکی از مهمترین موارد آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه اسکراب ر دو نوع دانه دار و اکسیژن رسان استفاده می شود که این کار برای صورت های چرب خواهد بود. اسکراب را باید به صورت خود زده و پس از اینکه کاملا خشک شد از چانه به بالا می کشیم و حتما باید باقیمانده اسکراب ها را به خوبی تمیز کنید.
اسکراب دانه دار نوع دیگر اسکراب می باشد که و این اسکراب باید به صورت نقطه ای بر قسمت های مختلف صورت زده شود و به غیر از دور چشم باید به سایر بخش های صورت مالیده شود. پس از مالیدن باید این ماده خشک شده و به پوست جذب شود و پس از آن باید با پد خیس نسبت به شستشو آن اقدام نمایید و از جمله مهمترین مراحل "آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه" خواهد بود.
سپس صورت هایی که چرب بوده و یا جوش دارد هستند باید بخور داده شوند و پس از آن باید اقدام به ماساژ صورت خود نمایید. پوست های خشک باید بیشترین ماساژ را داشته باشند و برای پوست های چرب ماساژ کمتری مورد نیاز خواهد بود و در صورت زیاد بودن ماساژ امکان ایجاد جوش در صورت وجود خواهد داشت. مدت زمان مورد نیاز برای ماساژ حداقل 10 و حداکثر 20 دقیقه خواهد بود.
آموزش پاکسازی صورت در آرایشگاه ذکر شده را باید حتما مورد توجه قرار دهید.

این عناوین را هم بخوانید