آموزش ماساژ همسر

اگر می‌خواهید همسرتان را به طور ویژه‌ای و با روشی که فقط مختص شماست و کس دیگری نمی‌تواند این کار را برایش انجام دهد، ماساژ دهید؛ مقاله آموزش ماساژ همسر دقیقا برای شما نوشته شده است.چه کسی در این دنیا هست که دلش یک ماساژ خوب نخواهد؟ ماساژ فواید بسیاری برای ریلکسیشن، دور کردن تنش، استراحت دادن به عضلات و برطرف کردن خشکی و سفتی اندام‌ها دارد.

به علاوه ماساژ گردش خون را بهبود می‌بخشد و تخلیه لنفاوی را برقرار می‌کند. از طرفی تماس دستان کسی که شما را ماساژ می‌دهد با پوست بدن‌تان می‌تواند بسیار لذت بخش و حتی تحریک آمیز باشد. برای اینکه رابطه جنسی خوبی داشته باشید؛ ماساژ با تقویت حس لامسه به کمک تان می‌آید.
خب از فواید آموزش ماساژ همسر برایتان گفتیم؛ حالا نوبت ارائه تکنیک‌هایی است که به شما در این باره کمک کند.
آموزش ماساژ همسر - ماساژ سر
در حالی که روی زمین دراز کشیده است تمام پوست سر، پیشانی و گیجگاه را با نوک انگشتان ماساژ دهید. حالا به آرامی گوش‌هایتان را ببوسید. این حرکت او را آرام می‌کند و اضطراب را از کل بدن دور می‌کند. باید بدانید که که میزان عصب‌های حسی گوش‌ها بالاست، پس برای تحریک جنسی می‌توانید تمرکز بیشتری روی آن‌ها داشته باشید.
آموزش ماساژ همسر- ماساژ شانه‌ها و کمر
بهتر است حتما از روغن ماساژ استفاده کنید. روغن ماساژ را کف دستتان بریزید و گرم کنید. از همسرتان بخواهید روی شکم دراز بکشد. حال این روغن را در سراسر کمرش پخش کنید.
از حرکت‌های طولانی دست برای ماساژ کمر استفاده کنید. تا به حال ورز دادن خمیر نان را دیده‌اید؟ همان‌طور شانه‌هایش را مالش دهید. از وی بپرسید میزان فشاری که وارد می‌کنید، مطلوب هست یا نه؛ اگر شکایتی داشت میزان فشاری که وارد می‌کنید را متعادل کنید.
حال ماساژ را به سمت باسن هدایت کنید. میزان زیادی از استرس و تنش بدن در این قسمت انباشته می‌شود. عضلات باسنی را مالش دهید.
آموزش ماساژ همسر- ماساژ سینه
رمز ماساژ سینه این است که به آهستگی صورت گیرد و در انتها به ماساژ نوک پستان‌ها ختم شود.
آیا می‌دانستید ارگاسم 24 درصد از زنان تنها با تحریک پستان‌ها صورت می‌گیرد؟ هم‌چنین ماساژ پستان‌ها به پیشگیری از سرطان سینه کمک شایانی می‌کند.
آموزش ماساژ همسر- ماساژ پاها
از روغن ماساژ در این جا هم بهره بگیرید. پا را با هر دو دستتان بگیرید. با شست دستتان، پشت ساق پاها را بدون این که نیشگون بگیرید، مالش دهید. می‌توانید حرکات دایره‌واری را با انگشتانتان روی پاهایش انجام دهید که تکنیک بسیار خوبی است.
بالای پاها و ران‌ها را فراموش نکنید و این قسمت‌ها را نیز به آرامی ماساژ دهید.
انگشتان پا را با دو انگشت دستتان؛ یکی جلو و دیگری عقب ماساژ دهید. ماساژ انگشتان پا به تحریک جنسی کمک بسیاری می‌کند.
آموزش ماساژ همسر – ماساژ همه جا!
از این که با دست‌هایتان قسمت‌های دیگر بدن را ماساژ دهید، خجالت نکشید. حواس‌تان باشد که هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. هر جایی که همسرتان علاقه دارد را ماساژ دهید. از این می‌ترسید که نتوانید ماساژ خوبی را برایش انجام دهید؟
نگران نباشید! Erika Wright که یک ماساژور حرفه‌ای در سان فرانسیسکو است در این رابطه می‌گوید که خیلی آرام و لذت بخش ماساژ دهید و اگر این کار با علاقه انجام شود، هیچ گونه کار اشتباهی در کار نیست و کاملا درست انجام شده است.
همان طوری که دوست دارید لمس شوید؛ همسرتان را لمس کنید. این اشتیاق را داشته باشید که تمام تمرکز و حواس‌تان را به کاری معطوف کنید که در حال انجام آن هستید. این از هر گونه مهارت و تکنیکی فراتر است؛ این کار انتقال عشق و احساس شما به همسرتان است!

این عناوین را هم بخوانید