Previous Next

مراحل پاکسازی پوست صورت در خانه

آموزش پاکسازی صورت در منزل به شما کمک خواهد کرد که بدون هیچ گونه هزینه جانبی اقدام به زیباسازی چهره خود نمایید. لازم به ذکر است که برای پاکسازی صورت راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و کلیه مراحل را باید حتما با موفقیت پشت سر بگذارید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید.

آموزش پاکسازی صورت در منزل به شما کمک خواهد کرد که بدون هیچ گونه هزینه جانبی اقدام به زیباسازی چهره خود نمایید. لازم به ذکر است که برای پاکسازی صورت راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و کلیه مراحل را باید حتما با موفقیت پشت سر بگذارید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید. لازم به ذکر است که مهمترین مرحله، تمیز کردن صورت می باشد و حتما باید دست و صورت خود را قبل از هرگونه اقدامی به خوبی بشویید. لازم به ذکر است که آموزش پاکسازی صورت در منزل بسیار ساده می باشد و به همین دلیل می توانید با روش های بسیار ساده تر اقدام به پاکسازی صورت خود نمایید.
مرحله اول آموزش پاکسازی صورت در منزل
"آموزش پاکسازی صورت در منزل" مرحله های مختلفی خواهد داشت که اولین مرحله را می توان شستشو کامل صورت دانست. صورت خود را می توانید با استفاده از اسفنج خیس به خوبی بشویید و پس از شستشو آن را با پد خشک نمایید. پد و پنبه باید توجه داشته باشید که باید به پد آغشته شده و سپس بر روی پوست کشیده شود و هیچ یک از بخش های صورت را نباید فراموش کنید و حتما باید به تمامی بخش های صورت کشیده شود. برای دور چشم نیز می توانید از پد مخصوص دور چشم استفاده کنید که هیچ گونه آسیبی به چشمانتان وارد نشود. توجه داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی باید موهایتان را با استفاده از یک پوشش سر جمع نمایید تا امکان آغشته شدن آن به مواد وجود نداشته باشد.
مرحله دوم آموزش پاکسازی صورت در منزل
مرحله دوم در آموزش پاکسازی صورت در منزل به عملیاتی اختصاص کرده که پس از شستشو و تمیز کردن صورت باید انجام شود. استفاده کردن از اسکراب سبب لایه برداری و جوان سازی پوست خواهد شد و به همین دلیل استفاده کردن از آن در برنامه آموزش پاکسازی صورت در منزل قرار گرفته است و اسکراب به عنوان یک اکسیژن رسان قوی عمل کرده و می تواند پوست شما را جوان و شاداب تر سازد. لازم به ذکر است که اسکراب را بر روی پوست قرار داده و منتظر بمانید تا خشک شود و پس از خشک شدن کامل آن را از بخش چانه به سمت بالا بکشید. پس از برداشتن اسکراب صورت خود را با استفاده از اسفنج خیس تمیز کنید و توجه داشته باشید که از پارچه زبر برای این کار استفاده نکنید.
در صورتی که اسکراب دانه را انتخاب کرده باشید در این صورت به صورت نقطه ای تمامی بخش های صورت خود را پوشش دهید و با حرکات دست آن را به خوبی بر روی پوست صورت خود بمالید و تا حد ممکن اطراف چشم ها را نیز پوشش دهید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید این اسکراب به داخل چشم نفوذ کند. سپس منتظر بمانید تا اسکراب به صورت کامل خشک شود و سپس آن را بشویید.
ماسک در آموزش پاکسازی صورت در منزل
یکی از مهمترین مراحل آموزش پاکسازی صورت در منزل را می توان استفاده کردن از ماسک صورت دانست. این کار باید در دو مرحله انجام شود و به همین دلیل آن را به ماسک اولیه و ماسک پایانی دسته بندی می نمایند.

این عناوین را هم بخوانید