طب سنتی سوجوک چیست؟

طب سنتی سوجوک چیست؟

سوجوک درمانی از طب سنتی چینی ها می باشد که در این طب برای بیماری ها و دردها از کف دست و پا و گوش استفاده می کنند. در این طب از سوزن های بسیار باریک استفاده می کنند و این سوزن ها را به کف دست و پا فرو می کنند.بهتر است با خواندن مطالبی که در سایت های مختلف است و کتابهای مختلف بیشتر با طب سنتی سوجوک و پرکاربرد آشنا شوید. و توصیه می شود حتما این طب را آموزش ببینید.

در طب سنتی سوجوک، بر روی دست و پا کار می شود، این روش درمانی در بین مردم چین کاملا شناخته شده است. در طب سوزنی چین بر روی تمام قسمت های بدن کار می شود.
مزایای طب سنتی سوجوک:
در طب سنتی سوجوک و استفاده از آن میتوانید همزمان روش ها ی درمانی دیگری داشته باشید و ایرادی ندارد از داروهای شیمیایی دیگری هم استفاده کنید، زیرا عوارضی ندارد.
اگر دچار بیماری های حادی شده اید و نمی توانید از وسیله های کمک های اولیه استفاده کنید، و به پزشک و تجهیزات پزشکی دسترسی ندارید می توانید از طب سنتی سوجوک استفاده کنید.
برای اینکه بخواهید از طب سنتی سوجوک استفاده کنید نیاز ندارید که تجهیزات خاص یا گران قیمت استفاده کنید و می توانید در هر جا از این طب استفاده کنید.
برای "طب سنتی سوجوک" نیاز نیس ک کل بدن شما درگیر شود و فقط از دست و پای شما استفاده می شود.
برای اینکه بتوانید طب سنتی سوجوک را فرا بگیرید و انجام دهید نیاز ندارید که مدرک پزشکی خاصی داشته باشید، و این کار یک خود درمانی به حساب می آید تا هر کسی بتواند در خانه خود از آن برای آرامش خود استفاده کند.
طب سنتی سوجوک بسیار راحت می باشد و شما می توانید با یک آموزش ساده و چند ساعته آن را یاد بگیرید و برای خودتان و اطرافیانتان انجام دهید.
طب سنتی سوجوک برای چاقی و لاغری
اگر شما هم دوست دارید چاق یا لاغر شوید و همه ی راه ها را امتحان کرده اید و جواب نگرفتید به شما توصیه می کنیم که از این طب هم استفاده کنید. در طب سنتی سوجوک شما نیاز ندارید برای چاقی یا لاغری خود دارویی مصرف کنید یا ورزش کنید، و با یک روش ساده به وزن ایده آل خود می رسید.
کسانی که از مواد مخدر و الکلی استفاده می کنند نباید از طب سنتی سوجوک استفاده کنند، البته طب سنتی سوجوک برای بارداران و یا زمانی که خسته هستیم یا احساس ضعف و گرسنگی می کنیم ممنوع می باشد.
کاربرد های طب سنتی سوجوک:
چاقی و لاغری
درمان بیماری های زنان( هورمونی، نازایی و . . . )
برای جوان شدن و شفاف شدن پوست
برای سایز سینه ها( بزرگ یا کوچک شدن)
برای کاهش دردهای استخوانی
برای درمان بیماری دیابت و کلیوی و ام اس
برای درمان سردردهای مختلف مخصوصا میگرن
بهتر است برای داشتن بدنی سالم از طب سنتی سوجوک بدانیم و تا حدی آن را یاد بگیریم. این روش مناسبترین روش برای داشتن بدن سالم می باشد، و به درمان و پیشگیری بیشتر بیماری ها کمک می کند. همه ی کسانی که دوست دارند بدنی سالم داشته باشند می توانند طب سنتی سوجوک را آموزش ببینند. شما با یاد گرفتن این طب می توانید هم خودتان را درمان کنید و هم دوستان و نزدیکانتان را کمک کنید و می توانید یک کار منحصر به فرد را انجام دهید.

این عناوین را هم بخوانید