نرخ ماساژ,قیمت ماساژ,خدمات ماساژ

لیست نرخ قیمت خدمات ماساژ چقدر است؟

قیمت خدمات ماساژ بر اساس کیفیت ماساژ ، مهارت ماساژ دهنده و استفاده از تجهیزات حرفه ای (مانند روغنهای اساسی ، تخت ماساژ و ...) تأیید می شود. هر نوع ماساژ قیمت و استاندارد شارژ خاص خود را دارد. همانطور که همه ما می دانیم هزینه های دریافتی از مراکز مختلف ماساژ مشتریان متفاوت است ، بنابراین یافتن خدمات ماساژ با کیفیت و قیمت مناسب کار نسبتاً دشواری است. آره. با این حال ، اگر راهنمای خوبی برای راهنمایی حقایق بدون سانسور داشته باشید ، می توانید بهترین خدمات را از بهترین مرکز دریافت کنید.برخی از سالن های قیمت ماساژ بیش از نرخ ماساژ مصوب را از مشتریان دریافت می کنند و اگر کیفیت خدمات آنها بهتر باشد ، قابل قبول هستند. با این حال ، وقتی متوجه شوید که کیفیت خدمات این مرکز نسبت به مراکز دیگر پایین است.بسیاری از مشتریانی که خدمات ماساژ در منزل را در مراکز ماساژ دریافت کرده اند ، خاطرنشان کردند که برخی از مراکز قیمت بالایی دارند و کیفیت آنها تفاوتی با خدمات دریافتی در حال حاضر ندارد ، حتی کیفیت شما نیز بالا است. بالاتر ، نگرش کارکنان با احترام و حرفه ای تر است.

برخی از مراکز سعی می کنند با تبلیغات مختلف (مانند استفاده از ماسک های خارجی) خدمات خود را به صورت حرفه ای تری نشان دهند و درآمد بیشتری از مشتریان کسب کنند. خوشبختانه اساتید برجسته بسیاری در کشور ما وجود دارند که در برخی موارد سطح علمی آنها از سایر کشورها بسیار بالاتر است.به منظور آگاهی از قیمت خدمات ، مرکز ماساژ خدمات را به صورت کاملاً خاص به مشتریان ارائه می دهد و هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کند. برای دیدن نرخ ماساژ یک ساعته لطفا به لیست قیمت مرکز ماساژ مربوطه مراجعه کنید.البته ناگفته نماند که تجهیزات ماساژ با کیفیت بالا نیز عنصری اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.تردیدی نیست که مرکزهایی که به سبک خاصی آموزش دیده اند مهارت بالاتری دارند و حقوق بالاتری نیز دارند.بنابراین ، قیمت ماساژ بسته به سبک آن متفاوت خواهد بود.قیمت ماساژ همانطور که می دانید ، هر روش ماساژ به تخصص خاصی نیاز دارد و ماساژور باید فرایند خاصی را دنبال کند تا ماساژ را به روشی کاملاً حرفه ای انجام دهد.مرکز ماساژ با ماساژورهای حرفه ای در زمینه خدمات ماساژ آرامش بخش ، سوئدی ، تایلندی ، بافت عمیق ، ماساژ ریلکسی و ماساژ صورت همکاری می کند تا نیازهای مشتریان را به طور کامل برآورده کند و خدمات ماساژ را ارائه دهد. قیمت های مناسبی را به همه طرف های درگیر ارائه دهید.ماساژ در خانه مرحله جدیدی برای حمایت از ماساژورها و کسانی است که وقت کافی برای استفاده شخصی از خدمات ماساژ ندارند یا علاقه مند به تجربه خدمات ماساژ در یک محیط آرامش بخش در خانه یا محل کار هستند.

قیمت ماساژ

 

رئیس اتحادیه ماساژ تهران صحبت های خود به بحث قیمت ماساژ در نظر گرفته شده برای هر ساعت گفت: در این حوزه تنوع زیادی وجود دارد و براساس مدت، نوع روغن‌ها و لوسین‌هایی که استفاده می‌شود و موارد دیگری مانند فضا و غیره رقم‌های متنوعی تعیین می‌شود. اکنون در مراکزی که دارای مجوز هستند ارائه هر ساعت خدمات ماساژ قیمتی بین ۹۰ تا ۱۶۰ هزار تومان دارد که البته طبق شنیده‌ها در سایر مراکز نیز تقریبا همین رقم‌ها دریافت می‌شود. منبع اقتصادنیوز

نرخ ماساژ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ماساژ به عوامل زیادی بستگی دارد که می تواند دامنه نرخ ماساژ را بالا یا پایین ببرد.

  • تجربه ماساژور
  • منطقه شهری مرکز ماساژ
  • کیفیت مواد مصرفی
  • ابزار و تجهیزات جانبی
  • خدمات جداگانه از ماساژ
  • نوع ماساژ
  • دیزاین و محیط مرکز ماساژ
  • زمان ماساژ

قیمت ماساژ


قیمت ماساژ چگونه تعیین می شود؟

معمولا ماساژورهای با سابقه تبحر بیشتری دارند و قیمت بالاتری برای ماساژ دارند.مراکز ماساژ در بالای شهر به علت هزینه های بیشتری که دارند قیمت ماساژ گرانتر است.هرچقدر کیفیت و متریال مواد مورد استفاده در ماساژ مانند روغن یا لوسیون و حتی جنس تخت ها بهتر باشد می تواند بر روی نرخ ماساژ تاثیرگذار باشد.مثلا روغن های گیاهی اصل قیمت بالاتری از روغن های مانند روغن بچه دارند.گاهی در برخی سالن های ماساژ امکانات رفاهی جانبی نیز وجود دارد که فرد می تواند در آنجا محیط آرامش پذیرتری داشته باشد.برای مثال برخی سالن های اسپا و ماساژ دارای کتابخانه یا اتاق اسموکینگ یا کافی شاپ هستند.اگر شما یک ماساژ خاص را انتخاب کنید معمولا قیمت کمتری باید بپردازید نسبت به زمانی که می خواهید ماساژ ترکیبی دریافت نمایید.مدت زمان عادی ماساژ معمولا 45 دقیقه است اما در صورت درخواست مشتری با پرداخت وجه بیشتر می تواند زمان بیشتری ماساژ دریافت نماید.

نرخ قیمت ماساژ در منزل آیا گرانتر است؟

با توجه به اینکه می بایست برای ماساژ در منزل تخت را حمل کرد و به محل مشتری برد و همچنین رفت آمد در شهر دارای هزینه جداگانه برای ماساژور است طبیعتا ماساژ در منزل کمی از ماساژ در سالن ماساژ گرانتر است.ماساژ در خانه برای برخی افراد که تایم زیادی ندارند و در خانه خود راحتتر هستند گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت و هزینه ماساژ کامل بدن بصورت کامل محاسبه می شود یا موضعی؟

این مورد بستگی به درخواست مشتری دارد.مراکز ماساژ معمولا ماساژهای موضعی و کامل بدن را دارند که هر کدام در قالب یک زمان محدود با قیمت مشخص ارائه می شود و مشتری باید یکی از این موارد را انتخاب کند.

قیمت ماساژ درمانی هر جلسه چقدر باید باشد؟

ماساژورهایی که کار درمانی انجام می دهند باید دوره های تخصصی خاصی را بگذرانند و سالیان سال کار کنند تا بتوانند مشکلات جسمی و روحی مراجعه کننده را با ماساژ بهبود یا درمان کنند.ماساژورهای درمانی مدام در حال به روز کردن اطلاعات خود با کلاس های تخصصی هستند و این امر ملزم پزداخت هزینه است.با توجه به موارد بالا ماساژ درمانی دارای قیمت بالاتری از قیمت ماساژ ریلکسی است.

قیمت ماساژ ریلکسی چگونه مشخص می شود؟

شاید بتوان گفت یکی از ماساژهای ارزان قیمت و ارزان برای مشتریان که علاقه به فشار خیلی بالایی ندارند ماساژ ریلکسیشن باشد.عمومیت این ماساژ و عدم فشار زیاد روی مفاصل ماسور باعث شده است این ماساژ قیمت کمتری داشته باشد.

قیمت ماساژ سنگ داغ آیا با سایر سبک ها تفاوتی دارد؟

در ماساژ سنگ داغ یا هات استون شما از ابزارهای تخصصی مانند سنگ و هیتر به همراه روغن استفاده می نمایید.تهیه همین دو ابزار در حال حاضر قیمت میلیونی دارد و جا به جایی و حمل آن برای ماساژور خیلی آسان نیست.علاوه بر این موارد در ماساژ سنگ باید زمان بیشتری برای ماساژ در نظر گرفت.

قیمت یک ساعت ماساژ را چگونه تعیین می کنند؟

قیمت یک ساعت ماساز معمولا بیشتر بر اساس نوع سبک تعیین می شود.ماساژهای ریلکسی ارزانتر از ماساژهای تخصصی هستند.

لیست قیمت خدمات ماساژ نیلوفر آبی

پس از تهیه و تدوین یک برنامه جامع برای ایجاد مرکز اسپا و ماساژ ، شرکت نیلوفرآبی در سال 2007 کمیته ویژه ای تأسیس کرد و تحقیقات میدانی گسترده ای را برای شناسایی انواع ماساژ رایج در شرق و جنوب شرقی آسیا و همچنین شرکت های معروف آموزش و خدمات ماساژ انجام داد. تامین کننده. تمرکز بر اوقات فراغت است و با موفقیت مجوز رسمی را از مقامات مربوطه دریافت کرده است. اکنون دو شعبه هتل داریوش بزرگ و هتل مارینا پارک در جزیره کیش و دو شعبه کوه و آب در تهران وجود دارد. افراد علاقه مند تخفیف های خدمات بی نظیری را ارائه می دهند.در ادامه لیست قیمت ماساژ برخی پکیج های نیلوفر آبی را می توانید در سال 99 ببینید.برای مشاهده موارد بیشتر از نرخ های ماساژ این مرکز حرفه ای به سایت نیلوفر آبی به این آدرس مراجعه کنید.
پکیج آسو: این پکیج هدیه شامل 60 دقیقه سنتی تایلندی +  60 دقیقه روغن معطر گیاهی + 30 دقیقه ماساژ پا  می باشد. هزینه واقعی : 1،230،000 تومان
پکیج شبنم: این پکیج شامل 90  دقیقه ماساژ شمع + 60 دقیقه ماساژ پا می باشد.هزینه واقعی : 1،510،000 تومان

هزینه ماساژ شامل بیمه می شود؟

 متاسفانه در حال حاضر ماساژ شامل بیمه نمی شود.

لیست قیمت نمونه برای خدمات ماساژ

 

نوع ماساژ زمان - دقیقه قیمت - ریال
 تای ماساژ ۶۰  ۱.۲۰۰.۰۰۰
 آروما ماساژ ۶۰  ۱.۲۰۰.۰۰۰ 
ماساژ سوئدی  ۶۰  ۱.۲۰۰.۰۰۰ 
هربال کمپرس  ۶۰  ۱.۲۰۰۰.۰۰۰ 
ماساژ سنگ داغ  ۶۰  ۱.۴۵۰.۰۰۰ 
ماساژ VIP  ۷۵  ۱.۴۵۰.۰۰۰ 
ماساژ ورزشی  ۶۰  ۱.۰۰۰.۰۰۰ 
ماساژ آرام سازی  ۶۰  ۷۰۰.۰۰۰ 
ماساژ موضعی  ۳۰  ۷۰۰.۰۰۰ 
سر و صورت  ۴۵   ۸۰۰.۰۰۰
حمام سنتی  ۲۰  ۳۰۰.۰۰۰ 
ماساژ  ۲۰  ۳۰۰.۰۰۰
 

 در یکی دیگر از مراکز ماساژ تهران

 
نوع ماساژ مدت ماساژ قیمت واحد
ماساژ تایلندی ۳۰ دقیقه ۵۰,۰۰۰  تومان
رویال ماساژ تایلندی ۶۰ دقیقه ۱۲۰,۰۰۰  تومان
آروماتراپی ۹۰ دقیقه ۱۸۰,۰۰۰  تومان
آروماتراپی ۱۲۰ دقیقه ۲۲۰,۰۰۰  تومان
ماساژ سوئدی با روغن معطر(ریلکسیشن) ۹۰ دقیقه ۱۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ کمپرس گیاهی + ماساژ سوئدی ۳۰+۲۰ دقیقه ۸۰,۰۰۰  تومان
ماساژ سنگ داغ ۹۰ دقیقه ۲۷۰,۰۰۰  تومان
ماساژ روغن معطر و حوله داغ ۱۲۰ دقیقه ۲۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ شیر و عسل ۶۰ دقیقه ۱۷۰,۰۰۰  تومان
ماساژ دیپ تیشو + آروماتراپی ۳۰ دقیقه ۹۰,۰۰۰  تومان
ماساژ پرفورمنس ۳۰ دقیقه ۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ سر ۳۰ دقیقه ۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ دست ۳۰ دقیقه ۳۰,۰۰۰  تومان
ماساژ صورت ۶۰ دقیقه ۱۲۰,۰۰۰  تومان
ماساژ صورت + ماساژ سر ۹۰ دقیقه ۱۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ اورینتال —- —-  تومان
ماساژ شکلات + ماساژ صورت ۶۰ دقیقه ۶۰,۰۰۰  تومان
ماساژ سم زدایی بدن از کف پا ۲۰ دقیقه ۳۰,۰۰۰  تومان
ماساژ بادکش درمانی ۴۰ دقیقه ۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ لاغری (۱۰ جلسه) ۳۰۰ دقیقه ۳۵۰,۰۰۰  تومان
ماساژ سینه با روغن خراطین اصل ۳۰ دقیقه ۳۰,۰۰۰  تومان

دوستان عزیز نرخ های بالا در صورت مجهز بودن و داشتن امکانات کامل در مرکز ماساژ صحت دارند ، هرچه تجهیزات مرکز ماساژ کمتر باشد مطمئنا هزینه ماساژ پایین تر میباشد. منبع

 سایر منابع مقاله :

https://massagebama.ir/massage-prices

این عناوین را هم بخوانید